jump to navigation

Kurz JPMCCC 2007 May 2, 2007

Posted by Steven in Freetime.
trackback

Weil wir ja seit kurzem so sportlich aktiv sind und ich noch immer mit meinem inneren Schweinehund und mit meinem Geldbeutel kämpfe… hier einmal ein sportlicher Post. Auch schön ist unser zur Schau gestellter Hang zu super leichtgängigen Abkürzungen: JPMCCC heißt natürlich nichts Anderes als: JP Morgan Chase Corporate Challenge. Es handelt sich um so einen Lauf durch tolle reiche Städte der Welt (natürlich nur um die Armen zu stärken – und auch ein bisschen um zu zeigen wie toll wir doch alle sind).

Hier gibt es zwei Websites zum Thema:

http://www.jpmorganchasecc.com/events.php?city_id=8

http://www.jpmccc.de/

Comments»

1. Pictures of dbSportsEvents « The Blue S - July 18, 2007

[…] during the Chase run (we blogged about this earlier) loads of pictures were taken. Have a look here to see […]


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s