jump to navigation

Saxony Stretching… January 8, 2008

Posted by Steven in Freetime.
trackback

I know we are moving slowly. So now, I am updating the documentation of the weekend that just passed. Excuse me for writing that one in German:

Der Ort ist Frankfurt und wir schreiben einen mäßig-sonnigen Sonntag im Januar. Da stehe ich an der Straßenecke SchifferstraßeWalter-Kolb-Straße und warte auf die Fußgängerampel. Und da fällt mir ein leuchtender gelber Aufkleber auf dem Ampelpfahl auf, der auf die GRÜNE Liga Sachsen aufmerksam machen möchte.

Ich finde das schon bemerkenswert. Wir befinden uns im ganz und gar nicht sächsischen Frankfurt und die Wehen der sächsischen Schlacht finden sich an einer Ampelanlage wieder. Ich habe es schon länger vermutet: Frankfurt ist immer für eine Überraschung gut.

Großansicht - Welterbe erhalten

Comments»

No comments yet — be the first.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s